Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI 4motion (2019.08-???) 199km » 28-4958 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi 4motion (2019.08-???) 199km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-4958 ELSTOCK

28-4958 Alternator ELSTOCK
elstock 28-4958

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-4958

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]70
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]12
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm]49
Ilość żeber6
Ciężar netto [kg]4,7
nr EAN5704651040358

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4958 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN C3 1,1 02- REGENEROWANY
numery OEM:
CITROËN      57056C
CITROËN      57058A
CITROËN      5705AP
CITROËN      5705GZ
CITROËN      9642879480
CITROËN      9644904680
MITSUBISHI      A005TA6292F
MITSUBISHI      A005TA6292G
MITSUBISHI      A005TA6292ZEB
MITSUBISHI      A5TA6292F
MITSUBISHI      A5TA6292G
MITSUBISHI      A5TA6292ZEB
MITSUBISHI      A5TA6292ZEC
PEUGEOT      57056C
PEUGEOT      57058A
PEUGEOT      5705AP
PEUGEOT      5705GZ
PEUGEOT      9638544180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4958 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów