Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Ford TRANSIT Platforma / podwozie (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) (1986.01-1992.09) 78km » 28-5619 elstock
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (t_ _) 2.0 (tte, Ttl, Tts) (1986.01-1992.09) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-5619 ELSTOCK

28-5619 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5619

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

28-5619

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]130
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiM6 DFM M5 D+
Ciężar netto [kg]6,6
nr EAN5704651392105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5619 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR SAAB 95 1,9TID 06- REGENEROWANY
numery OEM:
OPEL      12759595
SAAB      93169260
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5619 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.