Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-5620 elstock

Alternator 28-5620 ELSTOCK

28-5620 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5620
552.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-5620

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 120
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 5
Zacisk M8 B+ M5 D+
Ciężar netto [kg] 5,2
Otwór Ø 1 [mm] 8
Grubość 1 [mm] 24
nr EAN 5704651392112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5620 ELSTOCK

Koszt kaucji: 350.59 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR ALFA GIULIETTA 1,4 TB REGENEROWANY

Alternator 28-5620 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Alternator 28-5620 producenta ELSTOCK

FIAT

51788658, 51854903, 51927506, 52003527, 52003621, 71796446

numery OEM:
FIAT      51788658
FIAT      51854903
FIAT      51927506
FIAT      52003527
FIAT      52003621
FIAT      71796446
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5620 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów