Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69) (2002.04-2004.12) 117km » 28-5916 elstock
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 2.2 Dti 16v (f69) (2002.04-2004.12) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-5916 ELSTOCK

28-5916 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5916
817.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-5916

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]210
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]55
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiD-Com/Bss plug 182
Ciężar netto [kg]7,5
Otwór Ø 1 [mm]8
ParametrAlways croos by OE
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651430579

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5916 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DACIA DOKKER 1,5DCI REGENEROWANY
numery OEM:
MITSUBISHI      A004TJ0581
MITSUBISHI      A004TJ0582
MITSUBISHI      A004TJ0582ZC
MITSUBISHI      A004TJ0582ZE
MITSUBISHI      A4TJ0581
MITSUBISHI      A4TJ0582
MITSUBISHI      A4TJ0582AM
MITSUBISHI      A4TJ0582ZC
MITSUBISHI      A4TJ0582ZE
NISSAN      23100-2543R
RENAULT      7711368727
RENAULT      8200363528
RENAULT      8200660057
RENAULT      8200660057A
RENAULT      8200960533
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5916 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.