Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco DAILY III Platforma / podwozie 29 L 13 (2001.11-2006.04) 125km » 28-6580 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 29 L 13 (2001.11-2006.04) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-6580 ELSTOCK

28-6580 Alternator ELSTOCK
elstock 28-6580
1,008.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-6580

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]150
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiCom/LIN2 (Plug 213)
Ciężar netto [kg]7,2
Otwór Ø 1 [mm]10
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651448710

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-6580 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD B-MAX 1,5 TDCI REGENEROWANY
numery OEM:
FORD      1704769
FORD      1857696
FORD      2032603
FORD      2260730
FORD      31285659
FORD      AV6N-10300-GB
FORD      AV6N-10300-GC
FORD      AV6N-10300-GD
FORD      AV6N-10300-GE
FORD      REAV6N-10300-GC
MAZDA      Y666-18-300A
VOLVO      30285659
VOLVO      30659390
VOLVO      31266149
VOLVO      36001501
VOLVO      36012505
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-6580 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów