Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-6665 elstock

Alternator 28-6665 ELSTOCK

28-6665 Alternator ELSTOCK
elstock 28-6665
1,029.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

28-6665

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 150
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 53
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki Com/LIN2 (Plug 213)
dla numeru OE TG15C174, TG15C176
Ciężar netto [kg] 7,2
Otwór Ø 1 [mm] 10
Ograniczenia producenta Always Cross by OE
nr EAN 5704651773980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-6665 ELSTOCK

Koszt kaucji: 123.62 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD C-MAX 2,0 TDCI REGENEROWANY
numery OEM:
FORD      1678607
FORD      1678608
FORD      AG9T-10300-AA
FORD      AG9T-10300-CA
VOLVO      31419219
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-6665 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów