Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-6702 elstock

Alternator 28-6702 ELSTOCK

28-6702 Alternator ELSTOCK
elstock 28-6702
552.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-6702

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 150
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 12
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 59
Ilość żeber 6
Zacisk M8
ID wykonania wtyczki LIN1-Dummy Plug 206
Ciężar netto [kg] 7,2
Ograniczenia producenta Always Cross by OE
nr EAN 5704651473347

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-6702 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN JUMPER 2.2 HDI 11- REGENEROWANY

Alternator 28-6702 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Alternator 28-6702 producenta ELSTOCK

PEUGEOT

1606430480, 9674987580

FORD

1745661, 1797966, 1874992, 1889371, BK2T10300BB, CC1T10300BA, CC1T10300BB, CC1T10300BC, CC1T10300BD, RMCC1T10300BD

CITROËN

1606430480, 9674987580

numery OEM:
CITROËN      1606430480
CITROËN      9674987580
FORD      1745661
FORD      1797966
FORD      1874992
FORD      1889371
FORD      BK2T-10300-BB
FORD      CC1T-10300-BA
FORD      CC1T-10300-BB
FORD      CC1T-10300-BC
FORD      CC1T-10300-BD
FORD      RMCC1T-10300-BD
PEUGEOT      1606430480
PEUGEOT      9674987580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-6702 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów