Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 3.0 dCi (KT03, KT13) (2008.09-2015.12) 235km » 51-0021 elstock
wybrany samochód: 
Renault Laguna Iii Grandtour (kt0/1) 3.0 Dci (kt03, Kt13) (2008.09-2015.12) 235km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0021 ELSTOCK

51-0021 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
664.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0021

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSANDEN SD7V16
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]135
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania6
Ciężar netto [kg]6,6
Dolot - Ø [mm]16,4
Wylot - Ø [mm]16,4
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Sposób montażuprzykręcany
Kolor wtyczkiszary
nr EAN5704651054966

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0021 ELSTOCK

Koszt kaucji: 213.04 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XM, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK 1.6-2.5D 06.89-12.15
numery OEM:
CITROËN      6453FE
CITROËN      6453GA
CITROËN      6453L4
CITROËN      6453L5
CITROËN      6453TJ
CITROËN      6453TK
CITROËN      E162012
PEUGEOT      6453EY
PEUGEOT      6453TK
PEUGEOT      9613260680
PEUGEOT      9640486480
PEUGEOT      9659231080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0021 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.