Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 (1994.07-1996.03) 233km » 51-0133 elstock
wybrany samochód: 
Jaguar Xjsc Convertible (x27) 4.0 (1994.07-1996.03) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0133 ELSTOCK

51-0133 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-0133

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 6SEU14C
Ø koła pasowego [mm]100
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]130
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]4,5
Wylot - Ø [mm]15,4
nr EAN5704651056083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0133 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A4 B8, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, A8 D3 1.6-6.0 11.98-03.12
numery OEM:
AUDI      4E0260805AT
AUDI      4F0260805AC
AUDI      4F0260805AG
AUDI      4F0260805G
AUDI      4F0260805I
AUDI      4F0260805J
AUDI      4F0260805M
AUDI      4F0260805N
AUDI      4F0260805P
AUDI      4F0260805S
AUDI      8E0260805AG
AUDI      8E0260805AT
AUDI      8E0260805BA
AUDI      8E0260805BE
AUDI      8E0260805BF
AUDI      8E0260805BJ
AUDI      8E0260805BL
AUDI      8E0260805CA
AUDI      8E0260805CD
AUDI      8K0260805F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0133 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.