Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i Mild-Hybrid xDrive (2024-???) 258km » 51-1257 elstock
wybrany samochód: 
Bmw 4 Gran Coupe (g26) 430 I Mild-hybrid Xdrive (2024-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1257 ELSTOCK

51-1257 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,157.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1257

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaZexel DKS13DT
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]108
Liczba rowków7
Ilość oleju [ml]100
Czynnik chłodniczyR 134a
ID sprzęgłaElectromagnetic
Ciężar netto [kg]4,8
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651608930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1257 ELSTOCK

Koszt kaucji: 216.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD RANGER 2.2D/3.2D 04.11-
numery OEM:
FORD      1922369
FORD      2040822
FORD      EB3B-19497-BA
FORD      EB3B-19497-BB
FORD      EB3B-19D629-DB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1257 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.