Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda RX-7 III (FD) 1.3 Twin Turbo (FD3S, FD1031) (1992.07-2002.08) 239km » 82-0504 elstock
wybrany samochód: 
Mazda Rx-7 Iii (fd) 1.3 Twin Turbo (fd3s, Fd1031) (1992.07-2002.08) 239km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0504 ELSTOCK

82-0504 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 82-0504

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-0504

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-0504
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]288
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]312
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3,2
nr EAN5704651277013

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0504 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. BORA/GOLF/NEW BEETLE/PASSAT 1,4-2,9 88-10 LE
numery OEM:
AUDI      3A0615123
AUDI      8N0615123
SKODA      1U0615123
VOLKSWAGEN      1J0615123B
VOLKSWAGEN      1J0615123C
VOLKSWAGEN      1J0615123D
VOLKSWAGEN      8L0615123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0504 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0504 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu