Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1862 elstock

Zacisk hamulca 82-1862 ELSTOCK

82-1862 Zacisk hamulca ELSTOCK
288.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1862

dostawca:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 83-1862
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta BREMBO
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 28
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 300
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 5,2
nr EAN 5704651400831

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1862 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. IVECO P. DAILY 06-14 LE

Zacisk hamulca 82-1862 ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Zacisk hamulca 82-1862 producenta ELSTOCK

IVECO

42555557, 42560072, 504120470, 504139833, 504354331, 504354333

numery OEM:
IVECO      42555557
IVECO      42560072
IVECO      504120470
IVECO      504139833
IVECO      504354331
IVECO      504354333
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1862 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1862 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.