Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro (2008.10-2011.08) 240km » 82-2999 elstock
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 3.0 Tdi Quattro (2008.10-2011.08) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-2999 ELSTOCK

82-2999 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 82-2999
308.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-2999

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-2999
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]320
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3,5
nr EAN5704651063524

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-2999 ELSTOCK

Koszt kaucji: 338.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT P. ESPACE/MEGANE/SCENIC/TALISMAN 15- LE
numery OEM:
RENAULT      41011-4125R
RENAULT      410114125R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-2999 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-2999 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu