Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-1327 elstock

Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK

83-1327 Zacisk hamulca ELSTOCK
273.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1327

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-1327
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta LOCKHEED
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 46
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 298
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651307840

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. LAND ROVER P. DEFENDER 2,2-2,5 TD 4X4 90-16 PR

Zacisk hamulca 83-1327 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Zacisk hamulca 83-1327 producenta ELSTOCK

LAND ROVER

LR005951, SEB500460, STC1266

numery OEM:
ROVER      LR005951
ROVER      SEB500460
LAND ROVER      LR005951
LAND ROVER      SEB500460
LAND ROVER      STC1266
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu