Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bentley FLYING SPUR (4W_) 4.0 V8 (2013.03-2020.10) 507km » 83-2165 elstock
wybrany samochód: 
Bentley Flying Spur (4w_) 4.0 V8 (2013.03-2020.10) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-2165 ELSTOCK

83-2165 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-2165
177.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2165

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-2165
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]294
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,8
nr EAN5704651436441

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2165 ELSTOCK

Koszt kaucji: 202.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI P. ASX/LANCER/OUTLANDER 1,5-2,4 06- PR
numery OEM:
MITSUBISHI      4605A258
MITSUBISHI      4605A476
MITSUBISHI      4605A860
MITSUBISHI      4605A862
PEUGEOT      1607499780
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2165 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2165 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.