Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) (1987.01-1989.08) 83km » 83-2342 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.8 4wd (c37v) (1987.01-1989.08) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-2342 ELSTOCK

83-2342 Zacisk hamulca ELSTOCK
378.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2342

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-2342
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]36
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]348
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]374
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]3,4
nr EAN5704651470469

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2342 ELSTOCK

Koszt kaucji: 236.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. BMW P. 5/6/7 2,0-5,0 08- PR
numery OEM:
BMW      34116786818
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2342 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2342 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.