Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Skoda FELICIA II Kombi (6U5) 1.9 D (1998.01-2001.06) 64km » 83-2411 elstock
wybrany samochód: 
Skoda Felicia Ii Kombi (6u5) 1.9 D (1998.01-2001.06) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK

83-2411 Zacisk hamulca ELSTOCK
298.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2411

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-2411
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]34
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]356
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]3,9
nr EAN5704651825740

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI P. A6/A7/A8 1,8-6,3 10- PR
numery OEM:
AUDI      4G0615124B
AUDI      4G0615124E
AUDI      4G0615124F
AUDI      4G0615124G
AUDI      4H0615124
SEAT      4G0615124B
SKODA      4G0615124B
VOLKSWAGEN      4G0615124B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2411 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu