Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-0567 elstock

Zacisk hamulca 86-0567 ELSTOCK

86-0567 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-0567
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0567

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-0567
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta BENDIX
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 36
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 253
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,6
nr EAN 5704651348201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0567 ELSTOCK

Koszt kaucji: 152.64 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD T. MONDEO 93-00 LE KOMBI
numery OEM:
FORD      1044237
FORD      1044239
FORD      1118409
FORD      1328620
FORD      1478418
FORD      6700130
FORD      93BB-2553-BA
FORD      93BB-2553-BC
FORD      93BB-2553-BE
FORD      R93B-X2553-BE
FORD      R93BX2553BF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0567 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0567 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu