Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.3 quattro (1990.01-1990.11) 133km » 86-1581 elstock
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Sedan (443, 444) 2.3 Quattro (1990.01-1990.11) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1581 ELSTOCK

86-1581 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1581
305.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1581

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1581
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10,5
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
MateriałStal
Ciężar netto [kg]1,9
nr EAN5704651356275

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1581 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SSANGYONG T. KORANDO/MUSSO/REXTON 2,3-3,2 98- LE
numery OEM:
SSANGYONG      48410-08000
SSANGYONG      48410-08001
SSANGYONG      48410-09000
SSANGYONG      48410-09001
SSANGYONG      48410-09002
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1581 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1581 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu