Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 2.0 TDI quattro (2013.10-2020.10) 150km » 86-2306 elstock
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 2.0 Tdi Quattro (2013.10-2020.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-2306 ELSTOCK

86-2306 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2306
255.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2306

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-2306
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowygóra
Ograniczenia producentaTOKICO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]259
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]3,1
nr EAN5704651471206

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2306 ELSTOCK

Koszt kaucji: 228.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUZUKI T. SX4/SWIFT/VITARA 10-LE
numery OEM:
SUZUKI      55402-01999
SUZUKI      55402-61M00
SUZUKI      55402-61M00-999
SUZUKI      55402-68L00
SUZUKI      55402-68L00-999
SUZUKI      55402-68L01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2306 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2306 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.