Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Rover 400 II (XW) 418 D (1991.09-1995.04) 67km » 86-2624 elstock
wybrany samochód: 
Rover 400 Ii (xw) 418 D (1991.09-1995.04) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-2624 ELSTOCK

86-2624 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2624
363.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2624

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów87-2624
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,3
nr EAN5704651844260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2624 ELSTOCK

Koszt kaucji: 257.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. KIA T. CEE'D/PRO CEE'D 1,0-1,6 12- LE
numery OEM:
KIA      58300-A2300
KIA      58310-A2A30
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2624 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2624 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu