Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Furgon (B906) 413 CDI (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2016.05) 129km » 87-0688 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4,6-t Furgon (b906) 413 Cdi (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2016.05) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-0688 ELSTOCK

87-0688 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-0688
250.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0688

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-0688
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaDAC
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1
nr EAN5704651343374
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0688 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DAEWOO T. LEGANZA 2,0-2,2 16V 97-04 PR
numery OEM:
DAEWOO      96205955
DAEWOO      96289797
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0688 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0688 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.