Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D 4WD (V98W, V88W) (2009.01-???) 200km » 87-1627 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.2 Di-d 4wd (v98w, V88w) (2009.01-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-1627 ELSTOCK

87-1627 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1627
323.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1627

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-1627
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]249
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,3
nr EAN5704651355490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1627 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. PEUGEOT T. 307 02- PR
numery OEM:
CITROËN      4401Q7
PEUGEOT      1607376380
PEUGEOT      4400R5
PEUGEOT      4401Q7
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1627 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1627 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu