Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Fiat FREEMONT (345_) 2.0 JTD 4x4 (2011.08-???) 170km » 210519A era
wybrany samochód: 
Fiat Freemont (345_) 2.0 Jtd 4x4 (2011.08-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 210519A ERA

210519A Alternator ERA
855.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

210519A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
ID wykonania wtyczkiB+COM
Ø koła pasowego [mm]49
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]35
nr EAN8053379336081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210519A ERA

numery OEM:
BMW      12 31 7 576 513
BMW      12 31 7 576 514
BMW      12 31 7 615 484
BMW      12 31 7 619 254
BMW      7 576 513
BMW      7 576 514
CITROËN      5702 G4
CITROËN      5702 J0
CITROËN      5705 CZ
CITROËN      5705 JW
CITROËN      5705 KG
MITSUBISHI      A003TG2581ZEB
MITSUBISHI      A003TG3691
MITSUBISHI      A003TG3691ZE
MITSUBISHI      A003TG5281
MITSUBISHI      A003TG5281ZE
MITSUBISHI      A003TG5281ZEB
MITSUBISHI      A003TG5282
MITSUBISHI      A003TG5291
MITSUBISHI      A003TG5291ZE
MITSUBISHI      A3TG2581ZEB
MITSUBISHI      A3TG3691
MITSUBISHI      A3TG5281
MITSUBISHI      A3TG5281ZE
MITSUBISHI      A3TG5281ZEB
MITSUBISHI      A3TG5282
MITSUBISHI      A3TG5291
MITSUBISHI      A3TG5291ZE
PEUGEOT      5702 G4
PEUGEOT      5702 J0
PEUGEOT      5705 CZ
PEUGEOT      5705 JW
PEUGEOT      5705 KG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 210519A ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów