Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Suzuki VZ VZ 1600 Marauder (VNT60B) (2004.01-2005.12) 73km » 350027A era
wybrany samochód: 
Suzuki Vz Vz 1600 Marauder (vnt60b) (2004.01-2005.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 350027A ERA

350027A Termostat układu chłodzenia ERA
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

350027A

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN8053379033218
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 350027A ERA

numery OEM:
FORD      1 001 993
FORD      1 086 282
FORD      1 634 617
FORD      1 663 819
FORD      1 866 289
FORD      2658103
FORD      6 153 501
FORD      6 169 774
FORD      6 588 962
FORD      6 866 389
FORD      7 334 678
FORD      89FF-8575A-A
FORD      89FF-8575A-B
FORD      89TM-8575A-A
FORD      89TM-8575A-E
FORD      928M-8575A-A
FORD      928M-8575A-E
FORD      948M-8575A-A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 350027A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 350027A ERA:

Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Koszalin
2025-09-26
 5/5
Towar dobrej jakosci, zgodny z opisem, polecam!
leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.