Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mercedes-benz CLK (C209) CLK 220 CDI (209.308) (2005.01-2009.05) 136km » 350576A era
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Clk (c209) Clk 220 Cdi (209.308) (2005.01-2009.05) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 350576A ERA

350576A Termostat układu chłodzenia ERA
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

350576A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]82
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
nr EAN8053379038220

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 350576A ERA

numery OEM:
NISSAN      11061-00Q0A
NISSAN      11061-00Q0B
NISSAN      11061-00Q0G
NISSAN      11061-00Q0K
NISSAN      11061-00Q0L
NISSAN      11061-00Q1B
OPEL      44 33 121
OPEL      44 34 144
OPEL      44 34 190
OPEL      44 34 344
OPEL      44 49 134
OPEL      44 49 506
RENAULT      82 00 403 437
RENAULT      82 00 703 140
RENAULT      82 00 801 567
RENAULT      82 00 907 229
RENAULT      82 00 907 239
RENAULT      82 00 907 243
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 350576A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 350576A ERA:

leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.