Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro (1998.10-2003.05) 180km » 556119 era
wybrany samochód: 
Audi A3 (8l1) 1.8 T Quattro (1998.10-2003.05) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, OEM 556119 ERA

556119 Korpus przepustnicy, OEM ERA
368.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556119

producent:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość połączeń6
nr EAN8053379067114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, OEM 556119 ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      078 133 062 B
VOLKSWAGEN      078 133 063 A
VOLKSWAGEN      078 133 063 AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, OEM 556119 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy, OEM 556119 ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.