Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Fiat BRAVO I (182_) 2.0 HGT 20V (182.AD) (1995.10-1998.07) 147km » 556137 era
wybrany samochód: 
Fiat Bravo I (182_) 2.0 Hgt 20v (182.ad) (1995.10-1998.07) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, OEM 556137 ERA

556137 Korpus przepustnicy, OEM ERA
479.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556137

producent:

ERA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Gwintowana złączkaM6x1
Ilość połączeń4
Liczba otworów do mocowania3
nr EAN8053379067305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, OEM 556137 ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 C
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 D
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 F
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 G
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 H
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 J

Zastosowanie Korpus przepustnicy, OEM 556137 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy, OEM 556137 ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.