Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 (1997.05-1999.12) 90km » 556211A era
wybrany samochód: 
Mazda 626 V Hatchback (gf) 1.9 (1997.05-1999.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 556211A ERA

556211A Korpus przepustnicy ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556211A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Gwintowana złączkaM6x1
Ilość otworów5
Ilość połączeń5
nr EAN8053379168644

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 556211A ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      04L 128 063 J
VOLKSWAGEN      04L 128 063 N
VOLKSWAGEN      04L 128 063 P
VOLKSWAGEN      04L 128 063 T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 556211A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 556211A ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.