Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Smart FORTWO coupe (451) 1.0 (451.331, 451.380) (2007.01-???) 71km » 556279A era
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Coupe (451) 1.0 (451.331, 451.380) (2007.01-???) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 556279A ERA

556279A Korpus przepustnicy ERA
400.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556279A

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń6
nr EAN8053379538935
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 556279A ERA

numery OEM:
FORD      CD33 9E926 AA
FORD      CD33 9E926 BA
PORSCHE      996 605 115 01
PORSCHE      997 605 115 01
VOLKSWAGEN      022 133 062 AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 556279A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 556279A ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.