Sonda lambda | Sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 490 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379157662 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 570270A ERA
FIAT | 71742160 | |
FIAT | 71747243 | |
SUBARU | 18213-62J00 | |
SUBARU | 18213-86G00 | |
SUBARU | 18213-86G01 | |
SUZUKI | 18213-55K00 | |
SUZUKI | 18213-55K00-000 | |
SUZUKI | 18213-56K00 | |
SUZUKI | 18213-56K00-000 | |
SUZUKI | 18213-57K01 | |
SUZUKI | 18213-57K01-000 | |
SUZUKI | 18213-57KA0 | |
SUZUKI | 18213-57KA0-000 | |
SUZUKI | 18213-57KA1 | |
SUZUKI | 18213-57KA1-000 | |
SUZUKI | 18213-60J01 | |
SUZUKI | 18213-60J01-000 | |
SUZUKI | 18213-61J00 | |
SUZUKI | 18213-61J00-000 | |
SUZUKI | 18213-62J00 | |
SUZUKI | 18213-62J00-000 | |
SUZUKI | 18213-62J01 | |
SUZUKI | 18213-62J01-000 | |
SUZUKI | 18213-63J00 | |
SUZUKI | 18213-63J00-000 | |
SUZUKI | 18213-63J01 | |
SUZUKI | 18213-63J01-000 | |
SUZUKI | 18213-70H00 | |
SUZUKI | 18213-70H00-000 | |
SUZUKI | 18213-70H01 | |
SUZUKI | 18213-70H01-000 | |
SUZUKI | 18213-70H02 | |
SUZUKI | 18213-70H02-000 | |
SUZUKI | 18213-77JA0 | |
SUZUKI | 18213-77JA0-000 | |
SUZUKI | 18213-79J00 | |
SUZUKI | 18213-79J00-000 | |
SUZUKI | 18213-79J01 | |
SUZUKI | 18213-79J01-000 | |
SUZUKI | 18213-79K10 | |
SUZUKI | 18213-79K10-000 | |
SUZUKI | 18213-80G00 | |
SUZUKI | 18213-80G00-000 | |
SUZUKI | 18213-80G01 | |
SUZUKI | 18213-80G01-000 | |
SUZUKI | 18213-80G02 | |
SUZUKI | 18213-80G02-000 | |
SUZUKI | 18213-80JB0 | |
SUZUKI | 18213-80JB0-000 | |
SUZUKI | 18213-81K00 | |
SUZUKI | 18213-81K00-000 | |
SUZUKI | 18213-86G00 | |
SUZUKI | 18213-86G00-000 | |
SUZUKI | 18213-86G01 | |
SUZUKI | 18213-86G01-000 |
Zastosowanie Sonda lambda 570270A ERA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.