Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.7 (1999.03-2005.01) 260km » 770014 era
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.7 (1999.03-2005.01) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, OEM 770014 ERA

770014 Pompa paliwa, OEM ERA
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770014

producent:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ciśnienie [bar]2
Tryb pracyelektryczny
Ilość połączeń2
Wydatek [l/h]90
Ciężar [kg]0,344
nr EAN8053379081615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, OEM 770014 ERA

numery OEM:
CHRYSLER      83502 751
CHRYSLER      83502 752
CHRYSLER      83502 994
CHRYSLER      83502 995
CHRYSLER      89330 00891
CHRYSLER      893300-1020
CHRYSLER      89835 02779
CHRYSLER      898350-2778
CITROËN      14 554 5*
CITROËN      1425 04
CITROËN      145504
CITROËN      15 253 9*
CITROËN      1525 04
CITROËN      152506*
CITROËN      ESS2 73
CITROËN      MSS075
FIAT      46473394
FIAT      46518013
FIAT      7752900*
FIAT      7760923
FIAT      ESS382
PEUGEOT      14 554 5*
PEUGEOT      1425 04
PEUGEOT      145504
PEUGEOT      15 253 9*
PEUGEOT      1525 04
PEUGEOT      152506*
PEUGEOT      ESS2 73
PEUGEOT      MSS075
ROVER      WFX 100590

Zastosowanie Pompa paliwa, OEM 770014 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, OEM 770014 ERA:

Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.