Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi (RD4HTH, RD4HPH, RD4HRH, RD4HSH) (2009.04-2011.12) 163km » 770036A era
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.2 Hdi (rd4hth, Rd4hph, Rd4hrh, Rd4hsh) (2009.04-2011.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 770036A ERA

770036A Pompa paliwa ERA
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770036A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar]5
Tryb pracyelektryczny
Ilość połączeń2
Wydatek [l/h]120
Ciężar [kg]0,526
nr EAN8053379081967

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 770036A ERA

numery OEM:
BMW      1 184 633
BMW      16 12 6 755 930
BMW      16 14 4 028 194
BMW      16 14 6 676 383
BMW      16 14 6 751 867
BMW      16 14 6 755 456
BMW      16 14 6 757 305
BMW      16 14 6 767 383
BMW      16 14 7 162 000
BMW      16 14 7 165 590
BMW      4 028 194
BMW      4 349 702
BMW      4 349 709
BMW      4 361 223
BMW      4 361 224
BMW      6 750 601
BMW      6 750 603
BMW      6 755 930
BMW      6 756 000
BMW      6 756 157
BMW      6 757 305
BMW      6 757 530
BMW      6 757 531
BMW      6 757 607
BMW      6 757 702
BMW      6 758 498
BMW      6 758 525
BMW      6 760 934
BMW      7 162 003
BMW      7 162 004
BMW      7 165 641
BMW      7 165 642
OPEL      09 266 245
LAND ROVER      675 0016
LAND ROVER      WFX 000181
LAND ROVER      WFX 500210
LAND ROVER      WOB 100481
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 770036A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 770036A ERA:

Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.