Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Honda ELEMENT (YH) 2.4 Vtec 4x4 (YH2) (2002.07-2011.12) 160km » 770192A era
wybrany samochód: 
Honda Element (yh) 2.4 Vtec 4x4 (yh2) (2002.07-2011.12) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 770192A ERA

770192A Pompa paliwa ERA
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770192A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar]3
Tryb pracyelektryczny
Ilość połączeń2
Wydatek [l/h]70
nr EAN8053379563678

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 770192A ERA

numery OEM:
SUZUKI      15864-65J00
TOYOTA      23217-0P010
TOYOTA      23220-0C050
TOYOTA      23220-0C051
TOYOTA      23220-0H070
TOYOTA      23220-0H071
TOYOTA      23220-0H072
TOYOTA      23220-0H081
TOYOTA      23220-0H082
TOYOTA      23220-0H110
TOYOTA      23220-0H111
TOYOTA      23220-0P010
TOYOTA      23220-0P020
TOYOTA      23220-0P130
TOYOTA      23220-21131
TOYOTA      23220-28070
TOYOTA      23220-28071
TOYOTA      23220-28090
TOYOTA      23220-28360
TOYOTA      23220-31250
TOYOTA      23220-37050
TOYOTA      23220-37170
TOYOTA      23220-75040
TOYOTA      23220-75041
TOYOTA      23220-OP010
TOYOTA      23221-31030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 770192A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 770192A ERA:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie
Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.