Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880034A era

Cewka zapłonowa 880034A ERA

880034A Cewka zapłonowa ERA
150.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880034A

producent:

ERA

Ciężar [kg] 1,23
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379089314

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 880034A ERA

Cewka zapłonowa 880034A ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cewka zapłonowa 880034A producenta ERA

CITROËN

597072, 597074, 5970A9, 597074596319, 9328158580, 9624675580, 9628158580

PEUGEOT

597072, 597074, 5970A9, 597074596319, 9328158580, 9624675580, 9628158580

numery OEM:
CITROËN      5970 72
CITROËN      5970 74
CITROËN      5970 A9
CITROËN      597074+596319
CITROËN      93 281 585 80
CITROËN      96 246 755 80
CITROËN      96 281 585 80
PEUGEOT      5970 72
PEUGEOT      5970 74
PEUGEOT      5970 A9
PEUGEOT      597074+596319
PEUGEOT      93 281 585 80
PEUGEOT      96 246 755 80
PEUGEOT      96 281 585 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 880034A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 880034A ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.