Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco DAILY III Platforma / podwozie 29 L 10 (ALJAV1A1, ALJA41AA, ALJA41A1, AHJA64A1,... (2002.09-2006.04) 95km » 9.6113 facet eps
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 29 L 10 (aljav1a1, Alja41aa, Alja41a1, Ahja64a1,... (2002.09-2006.04) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6113 FACET EPS

9.6113 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
96.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.213, KW 470 213

numer części:

9.6113

producent:

FACET EPS

Status produktu: Artykuł wychodzący
Opór [Ohm]0,43
Opór [Ohm]11500
nr EAN8012510057285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6113 FACET EPS

numery OEM:
HONDA      30500-PM5-A02
HONDA      30500-PM5-A03
ROVER      GCL161
ACURA      30500-PM5-A02
zamienniki:
60-0046
KAGER
V26-70-0001
brak
VEMO
JM5176
brak
JANMOR
DLB705
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6113 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6113 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.