Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M8x1 |
nr EAN | 8435050635261 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 74218 FAE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
8631607
02JD61604
596076, 596077
FORD | 4U3Q-6M090-AA | |
JAGUAR | 02J D616 04 | |
PEUGEOT | 5960.76 | |
PEUGEOT | 5960.77 | |
VOLVO | 8631607 |
Zastosowanie Świeca żarowa 74218 FAE w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.