Długość [mm] | 800 |
Ilość biegunów | 6 |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
nr EAN | 8435050638514 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 75353 FAE
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
030906262G, 030906262J, 036906262A, 036906262C, 06A906262AE, 077906265M, 077906265N, 07C906262B, 6K0906262C, 7L0906262A, 7L0906262F
06A906262AE
FORD | 1109004 | |
FORD | YM21-9F472-DA | |
PORSCHE | 7L0 906 262 A | |
PORSCHE | 7L0 906 262 F | |
PORSCHE | 955 606 126 01 | |
PORSCHE | 955 606 126 02 | |
SEAT | 06A 906 262 AE | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 036 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 036 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AE | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 M | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 N | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 6K0 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 7L0 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 7L0 906 262 F | |
VAG | 06A 906 262 BD | |
VAG | 06A 906 262 BE | |
VAG | 06A 906 262 BF | |
VAG | 06C 906 265 B | |
VAG | 06C 906 265 H | |
VAG | 07C 906 262 G | |
VAG | 07C 906 262 Q | |
VAG | 1K0 998 262 F | |
STANDARD | SG-1312 | |
STANDARD | SG-1560 | |
STANDARD | SG-1561 | |
STANDARD | SG-891 |
Zastosowanie Sonda lambda 75353 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.