Długość [mm] | 350 |
Ilość biegunów | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
nr EAN | 8435050618769 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 77170 FAE
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
XR86938
AJ0418861B, CY0118861, YL8Z9F472BA
1123897, 1S7F9F472AB, 3006892, 3899636, 3902699, 3930634, 4080233, 4665154, 5C5A9F472A2A, 5C5A9F472AA, 5C5Z9F472AA, 7T4A9F472A1A, F48Z9F472A, F88Z9F472AB, F88F9F472AB, XC2F9F472A1A, YL849F472BC, YL8Z9F472BA
FORD | 1123897 | |
FORD | 1S7F-9F472-AB | |
FORD | 3006892 | |
FORD | 3899636 | |
FORD | 3902699 | |
FORD | 3930634 | |
FORD | 4080233 | |
FORD | 4665154 | |
FORD | 5C5A-9F472-A2A | |
FORD | 5C5A-9F472-AA | |
FORD | 5C5Z-9F472-AA | |
FORD | 7T4A-9F472-A1A | |
FORD | F4 8Z 9F472 A | |
FORD | F8 8Z 9F472 AB | |
FORD | F88F-9F472-AB | |
FORD | XC2F-9F472-A1A | |
FORD | YL84-9F472-BC | |
FORD | YL8Z-9F472-BA | |
JAGUAR | XR8 6938 | |
MAZDA | AJ04 18861 B | |
MAZDA | CY01-18-861 | |
MAZDA | YL8Z-9F472 BA | |
LINCOLN | 5C5Z9-F472-AA | |
STANDARD | SG-1808 |
Zastosowanie Sonda lambda 77170 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.