Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
--------------- | |
Wersja osi | R233P-13/C22,5 |
Opcja wyposażenia | SA 504512 08 |
--------------- | |
Wersja osi | R300P-13/C22,5 |
Opcja wyposażenia | SA 504019 13 |
--------------- | |
Wersja osi | R440-13A/C22,5 |
Opcja wyposażenia | SA 504019 13 |
--------------- | |
Wersja osi | RT233P-13/C22,5 |
Opcja wyposażenia | SA 504512 09 |
--------------- | |
Wersja osi | RT300P-13/C22,5 |
Opcja wyposażenia | SA 504512 09 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 100,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 157,00 |
Szerokość [mm] | 42,00 |
nr EAN | 4026677043030 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 567549 FAG
MERCEDES-BENZ | 009 981 43 05 | |
MERCEDES-BENZ | 0099814305 | |
MERCEDES-BENZ | 011 981 23 05 | |
MERCEDES-BENZ | 011 981 36 05 | |
MERCEDES-BENZ | 0119812305 | |
MERCEDES-BENZ | 0119813605 | |
MERCEDES-BENZ | 019 981 35 05 | |
MERCEDES-BENZ | 0199813505 | |
MERCEDES-BENZ | A 009 981 43 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 011 981 23 05 | |
MERCEDES-BENZ | A 019 981 35 05 | |
MERCEDES-BENZ | A0099814305 | |
MERCEDES-BENZ | A0119812305 | |
MERCEDES-BENZ | A0199813505 |
Zastosowanie Łożysko koła 567549 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 567549 FAG:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.