Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 713 0075 20 fag

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 713 0075 20 FAG

713 0075 20 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora FAG
fag 713 0075 20
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 713 0075 20
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

713 0075 20

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
nr EAN 4014870506681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 713 0075 20 FAG

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MERCEDES E (W211), FIAT CROMA, CROMA/KOMBI, OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.2-3.2 04.02-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 713 0075 20 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 713 0075 20 producenta FAG

OPEL

13270705, 344503, 344625, 344665, 93191295

SAAB

9191181

FIAT

51755689

numery OEM:
FIAT      51755689
OPEL      13270705
OPEL      3 44 503
OPEL      3 44 625
OPEL      3 44 665
OPEL      344503
OPEL      344625
OPEL      344665
OPEL      93191295
SAAB      91 91 181
SAAB      9191181
VAUXHALL      91 91 181
VAUXHALL      9191181
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 713 0075 20 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 713 0075 20 FAG:

Marcin, Warszawa
2021-04-02
 5/5
Bez uwag.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Juszkowo
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.