Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Dodge NITRO 4.0 4WD (2007.09-2011.12) 264km » 713 6683 60 fag
wybrany samochód: 
Dodge Nitro 4.0 4wd (2007.09-2011.12) 264km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LOŻYSKO KOŁA DB P. CLA/W177/W247 713 6683 60 FAG

713 6683 60 LOŻYSKO KOŁA DB P. CLA/W177/W247 FAG
fag 713 6683 60
281.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

713 6683 60

producent:

FAG

średnica zewnętrzna [mm]148
Średnica zewnętrzna 1 [mm]95

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LOŻYSKO KOŁA DB P. CLA/W177/W247 713 6683 60 FAG

Zestaw łożyska koła z piastą przód/tył L/P (x148) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C118), CLA SHOOTING BRAKE (X118), EQA (H243) 1.3-Electric 03.18-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      247 334 00 00
MERCEDES-BENZ      247 334 05 00
MERCEDES-BENZ      2473340000
MERCEDES-BENZ      2473340500
MERCEDES-BENZ      A 247 334 00 00
MERCEDES-BENZ      A 247 334 05 00
MERCEDES-BENZ      A2473340000
MERCEDES-BENZ      A2473340500
zamienniki:

Zastosowanie LOŻYSKO KOŁA DB P. CLA/W177/W247 713 6683 60 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o LOŻYSKO KOŁA DB P. CLA/W177/W247 713 6683 60 FAG:

Bartłomiej, Golenice
2023-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
krzysztof, dąbrowa górnicza
2021-11-07
 5/5
oryginalne i dobrej jakości części to bardzo duży atut
Adam, Gorlice
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Poznań
2020-05-24
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane
Arkadiusz, Rychwał
2025-05-10
 5/5
Łożysko to oryginał, to zużyte też było firmy FAG. Jedyną różnicą jest zaślepka śruby, bez loga audi i vw.
Tadeusz, Lędziny
2024-05-20
 5/5
jestem zadowolont towar ok
marek, kobyłka
2022-05-12
 5/5
Wysoka jakość. Brak uwag.
Tomasz, Brodnica
2020-02-14
 5/5
713 6270 10 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Łukasz, Radzymin
2021-05-16
 5/5
Ok
Bartłomiej, Golenice
2023-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Łochowo
2020-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-02-15
 5/5
Do VW bez zarzutu,jakość wykonania bardzo dobra.
Dariusz, Warszawa
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Łochowo
2020-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Sandomierz
2021-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Warszawa
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.