Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora Honda FJS FJS 400 SW-T (2009.01-2010.12) 38km » 818 0205 10 fag
wybrany samochód: 
Honda Fjs Fjs 400 Sw-t (2009.01-2010.12) 38km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łącznik stabilizatora 818 0205 10 FAG

818 0205 10 Łącznik stabilizatora FAG
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

818 0205 10

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów818 0206 10
nr EAN4014870395483
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora 818 0205 10 FAG

Łącznik drążka stabilizatora przód L 127mm pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER I, MASTER II 1.9D-3.0D 07.80-
numery OEM:
NISSAN      54616-00Q0C
NISSAN      54616-00QAB
NISSAN      5461600Q0C
NISSAN      5461600QAB
NISSAN      54618-00QAB
NISSAN      5461800QAB
OPEL      44 18 192
OPEL      4418192
OPEL      45 00 198
OPEL      4500198
OPEL      91160498
OPEL      9160498
OPEL      93192673
RENAULT      77 00 302 165
RENAULT      77 00 309 070
RENAULT      7700302165
RENAULT      7700309070
RENAULT      82 00 713 522
RENAULT      8200713522
VAUXHALL      44 18 192
VAUXHALL      4418192
VAUXHALL      45 00 198
VAUXHALL      4500198
VAUXHALL      91160498
VAUXHALL      93192673
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łącznik stabilizatora 818 0205 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora 818 0205 10 FAG:

Adam, Świętajno
2022-07-25
 5/5
Wzrokowo i namacalnie produkt bardzo dobry A wytrzymałościowo to się okaże.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Warszawa
2024-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Gryfino
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Tychy
2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Denys, Sosnowiec
2020-08-07
 5/5
Spoko część)
Maciej, Tychy
2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łącznik stabilizatora

 

Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.

Łączniki stabilizatora  wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.

Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.

powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
 

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.