Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza Opel ASTRA G kabriolet (T98) 2.0 16V Turbo (F67) (2002.11-2005.10) 200km » 829 0388 10 fag
wybrany samochód: 
Opel Astra G Kabriolet (t98) 2.0 16v Turbo (f67) (2002.11-2005.10) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tuleja wahacza 829 0388 10 FAG

829 0388 10 Tuleja wahacza FAG

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

829 0388 10

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Średnica wewnętrzna [mm]12,20
średnica zewnętrzna [mm]50,20
Szerokość [mm]54,90
nr EAN4014870412555

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 829 0388 10 FAG

Silentblock wahacza przód przód L/P (12,2x50,2x54,9 mm) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5 1.4-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      8K0 407 182 B
AUDI      8K0 407 182 C
AUDI      8K0407182B
AUDI      8K0407182C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tuleja wahacza 829 0388 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja wahacza 829 0388 10 FAG:

2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji. 

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.