Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążki kierownicze poprzeczne - kompletne Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 60 TFSI e quattro (2019.10-???) 340km » 840 1415 10 fag
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 60 Tfsi E Quattro (2019.10-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy poprzeczny 840 1415 10 FAG

153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

840 1415 10

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]12,00
Rozmiar gwintu 1M10x1,25
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
parzyste numery artykułów840 1416 10
nr EAN4014870604363

skład zestawu:
840 0375 10 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
840 1121 10 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy poprzeczny 840 1415 10 FAG

Drążek kierowniczy boczny (z końcówką) L (dł.200mm) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), NISSAN NV250, RENAULT KANGOO BE BOP 1.2-Electric 02.08-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      415 460 00 05
MERCEDES-BENZ      4154600005
RENAULT      77 01 478 406
RENAULT      77 01 478 407
RENAULT      7701478406
RENAULT      7701478407
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy poprzeczny 840 1415 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Drążek kierowniczy poprzeczny 840 1415 10 FAG:

Arkadiusz, Międzyrzec Podlaski
2022-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.