Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Renault 19 II (B/C53_) 1.9 dT (B/C53T) (1992.04-1995.12) 90km » TCK125VVT fai
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.9 Dt (b/c53t) (1992.04-1995.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu TCK125VVT FAI

TCK125VVT Zestaw łańcucha rozrządu FAI
2,047.00 zł 2,026.54 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

TCK125VVT

producent:

FAI

Status produktu: Normalny
Opcja wyposażenia42 Link Chain
Opcja wyposażeniaClosed
Opcja wyposażeniaInc. VVT Hub
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz kołem zębatym
Ilość ogniw łańcucha42
Wykonanie łańcuchaSimplex
Wykonanie łańcuchaŁańcuch drabinkowy sworzniowy
nr EAN5027049483101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu TCK125VVT FAI

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĽDU VW 2,0 FSI Z KOŁEM ZMIENNYCH FAZ
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu TCK125VVT FAI w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu TCK125VVT FAI:

2021-01-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.