Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 95JES-39590913X febest

Pierścień uszczelniający, wał napędowy 95JES-39590913X FEBEST

95JES-39590913X Pierścień uszczelniający, wał napędowy FEBEST
febest 95JES-39590913X
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

95JES-39590913X

producent:

FEBEST

Grubość [mm] 8
Ciężar [kg] 0,028
Średnica wewnętrzna [mm] 39
średnica zewnętrzna [mm] 59
Długość opakowania [cm] 6,0
Szerokość opakowania [cm] 6,0
Wysokość opakowania [cm] 1,4
nr EAN 4056111089430

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień uszczelniający, wał napędowy 95JES-39590913X FEBEST

SIMER. WAŁU NISSAN QASHQAI 2,0DCI 07- 39X59X8X13,5
numery OEM:
MAZDA      AC01-27-238
NISSAN      38342-03E00
NISSAN      38342-81X00
NISSAN      38342-8H500
NISSAN      38342AW602
RENAULT      383421561R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień uszczelniający, wał napędowy 95JES-39590913X FEBEST w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień uszczelniający, wał napędowy 95JES-39590913X FEBEST:

2020-05-18
 5/5
Sprzedawca dobrze dobrał mi tą część, pozdrawiam

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.