Jednostka | szt. |
Sonda lambda | Ogrzewana |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość kabli | 321 |
Ciężar [kg] | 0,081 |
Lokalizacja w aucie | z prawej, z lewej |
EAN | 4054224775141 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda (liczba przewodów 4, 321mm) 177514 FEBI BILSTEIN
CHRYSLER | 05149180AA | |
CHRYSLER | 5149180AA | |
DODGE | 05149170AA | |
DODGE | 05149180AA | |
DODGE | 5149170AA | |
DODGE | 5149180AA | |
DODGE | 56028994AA | |
DODGE | 56029084AA | |
MERCEDES-BENZ | 000 542 18 00 | |
MERCEDES-BENZ | 003 542 81 18 | |
MERCEDES-BENZ | 003 542 82 18 | |
MERCEDES-BENZ | 004 542 07 18 | |
MERCEDES-BENZ | 004 542 53 18 | |
MERCEDES-BENZ | 006 542 13 18 | |
MERCEDES-BENZ | 006 542 20 18 | |
MERCEDES-BENZ | 006 542 39 18 | |
MERCEDES-BENZ | 006 542 53 18 | |
MERCEDES-BENZ | 008 542 61 18 | |
MERCEDES-BENZ | 008 542 62 18 | |
MERCEDES-BENZ | 008 542 78 18 | |
MERCEDES-BENZ | A000 542 18 00 | |
MERCEDES-BENZ | A003 542 81 18 | |
MERCEDES-BENZ | A003 542 82 18 | |
MERCEDES-BENZ | A004 542 07 18 | |
MERCEDES-BENZ | A004 542 53 18 | |
MERCEDES-BENZ | A006 542 13 18 | |
MERCEDES-BENZ | A006 542 20 18 | |
MERCEDES-BENZ | A006 542 39 18 | |
MERCEDES-BENZ | A006 542 53 18 | |
MERCEDES-BENZ | A008 542 61 18 | |
MERCEDES-BENZ | A008 542 62 18 | |
MERCEDES-BENZ | A008 542 78 18 | |
JEEP | 5149170AA | |
JEEP | 5149180AA | |
JEEP | 56028994AA | |
JEEP | 56029084AA | |
SMART | 004 542 07 18 | |
SMART | 004 542 53 18 | |
SMART | 006 542 13 18 | |
SMART | 006 542 39 18 | |
SMART | A004 542 07 18 | |
SMART | A004 542 53 18 | |
SMART | A006 542 13 18 | |
SMART | A006 542 39 18 | |
MCLAREN | 11H0100CP02 |
Zastosowanie Sonda lambda (liczba przewodów 4, 321mm) 177514 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020