Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 180774 febi bilstein

WAŁ NAPĘDOWY VW AUDI 180774 FEBI BILSTEIN

180774 WAŁ NAPĘDOWY VW AUDI FEBI BILSTEIN
febi 180774
WAŁ NAPĘDOWY VW AUDI 180774

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

180774

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z lewej
oś przednia, z prawej
ze śrubą
Ciężar [kg] 6,974
Otwór o śr. [mm] 10,9
Wymiar gwintu M16x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 38
Średnica otworu [mm] 103,8
Pierścień ABS O [mm] 80,9
Liczba otworów do mocowania 6
Min. długość [mm] 527
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 104,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 90

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WAŁ NAPĘDOWY VW AUDI 180774 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód L/P 527mm pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 1.8-3.2 11.00-05.13

WAŁ NAPĘDOWY VW AUDI 180774 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE WAŁ NAPĘDOWY VW AUDI 180774 producenta FEBI BILSTEIN

AUDI

8E0407271BE, 8E0407271BG, 8E0407271BK, 8E0407271T, 8E0407451HX, 8E0407451PX, 8E0407451RX, 8E0407451SX

SEAT

8E0407271BE, 8E0407271BK, 8E0407451PX, 8E0407451SX

numery OEM:
AUDI      8E0 407 271 BE
AUDI      8E0 407 271 BG
AUDI      8E0 407 271 BK
AUDI      8E0 407 271 T
AUDI      8E0 407 451 HX
AUDI      8E0 407 451 PX
AUDI      8E0 407 451 RX
AUDI      8E0 407 451 SX
SEAT      8E0 407 271 BE
SEAT      8E0 407 271 BK
SEAT      8E0 407 451 PX
SEAT      8E0 407 451 SX

Zastosowanie WAŁ NAPĘDOWY VW AUDI 180774 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.