Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel ARENA Combi (A97) 2.5 D (1998.03-2001.08) 75km » 181806 febi bilstein
wybrany samochód: 
Opel Arena Combi (a97) 2.5 D (1998.03-2001.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WAŁ NAPĘDOWY BMW 181806 FEBI BILSTEIN

181806 WAŁ NAPĘDOWY BMW FEBI BILSTEIN
febi 181806
WAŁ NAPĘDOWY BMW 181806
330.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

181806

producent:

FEBI BILSTEIN

oś tylna strona prawa
Ciężar [kg] 6,044
Otwór o śr. [mm] 10,3
z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 27
Średnica otworu [mm] 86
Pierścień ABS O [mm] 83,1
Liczba otworów do mocowania 6
Min. długość [mm] 665
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 83
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 102
Uwzględnić informację serwisową
parzyste numery artykułów 181694

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WAŁ NAPĘDOWY BMW 181806 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa tył P 665mm pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92) 2.0-3.0 06.04-12.13
numery OEM:
BMW      33 21 7 533 446
BMW      33 21 7 537 716
BMW      33 21 7 547 074
BMW      33 21 7 547 076

Zastosowanie WAŁ NAPĘDOWY BMW 181806 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.